Autor Téma: údržba pro začátečníky  (Přečteno 4532 krát)

Ivan Stanko

• Host
údržba pro začátečníky
« kdy: 04. Bře 2014, 13:05:11 »
Hele lidí prosím jsem začátečník a mám prosbu. Mám En 500 a před zimou jsem (asi nesprávně) nechal motorku v garage no aniž bych na ni šáhnul a nyní bych chtěl ji dát do pořádku. Poraďte mi prosím co všechno je třeba kromě oleje a jeho filtru. Také jsem zkusil holku nastartovat a trochu mám problém s tím, že při přidání jako by nereagovala hned, skoro jako by ji jaksi zaskočilo a najednou jde průdce do otáček. Je to směsí nebo nějakou nečistotou na karbecu. Díky moooooc za rady

Luky

• Host
Re:údržba pro začátečníky
« Odpověď #1 kdy: 04. Bře 2014, 13:08:11 »

olda a martina

• Host
« Odpověď #2 kdy: 04. Bře 2014, 18:16:04 »
Jak ti běží na volnoběch ,podívej se na svíčky ty mohou dělat neplechu po dlouhym stání.

Fery

• Vicepresident
  • Country: cz
  • moto: VN 1700 Voyager
  • VROC: 35381
« Odpověď #3 kdy: 04. Bře 2014, 18:38:15 »
A hodně dokáže pozlobit starej benzin, vysráží se v něm vlhkost a dělá to paseku...
Motorka vozí duši, auto pouze tělo

Port + Míra

• Fanclub+
  • **
  • Country: cz
  • ..na každou svini se vaří voda..
    • Marpek.cz
  • moto: Kawasaki VN2000
  • VROC: 33797
« Odpověď #4 kdy: 04. Bře 2014, 18:42:41 »
Ahoj...co na to říct...?

Ani není tak na závadu, že to stojí celou zimu, spíš jde o to, že než to začne stát, tak by se měli udělat nějaký operace...

- vždy plnou nádrž
- vyndat baterku a sem tam ji nechat nabít...nejlépe nabíječka typu OPTIMATE, která je schopná ji dlouhodobě udržovat
- co se dá vyčistit, tak vyčistit (ty v.le,to je moudro) ale na tom to nestojí ... já tam měl taky bahno ještě ze Šerlichu

Co nového na novou sezonu...hodně záleží na ročním nájezdu

- olej/filtr
- vzduchový filtr
- brzdová kapalina/spojková kapalina (tak jednou za dva roky)
- chladicí kapalina (tak jednou za dva roky)
- zkontrolovat brzové desky/pakny
- svíčky (tak jednou za 24.000 km) já je měním každý rok (radši)