Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
SPAMCONTROL: 250 "plus" 250 "plus" 250 =:
SPAMCONTROL: 5 "plus" 100 "minus" 55 =:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Fery
« kdy: 28. Bře 2015, 19:09:58 »

Poslal: Fery
« kdy: 28. Bře 2015, 18:58:56 »

Mám je úplně bez vzduchu a funguje to taky. Když jsem je dofoukl, jsou lepší jízdní vlastnosti, motorka je taková houpavá. nevím jak to správně říct. Bez vzduchu je to tvrdší, tlumiče mám nastavený na 2, když jsem dal 3 bylo to moc tvrdé. To dofukování je problém, protože pokud nemáš pumpu s manometrem, nijak to nezměříš. A když to budeš měřit manometrem, vlastně si to vypustíš...
Nevím, jestli má Tourer silnější péra...
Na polským Allegro.pl by se daly sehnat, možná i na E-bay. Možná i na Motorkářích.cz v bazaru, jen nevím, jak se to bude potom chovat...
Poslal: Pepeem
« kdy: 28. Bře 2015, 09:23:45 »

ja s tim problém nemam,1 za rok to necham dofoukat a pohoda.
Poslal: ferlach
« kdy: 27. Bře 2015, 20:07:02 »

Fery , prosím Tě dotaz , Ty nemáš problémy s teleskopama ? Možná je tourer stavěn na vetší zátěž . Pak by stačilo sehnat teleskopy , nebo pružiny z tourera .
Poslal: vendys
« kdy: 22. Bře 2015, 21:20:04 »

No ono je hlavně potřeba foukat to jenom tou speciální pumpičkou s tlakoměrem a neměřit tlak měřákem na gumy, protože pak vždycky něco uteče....mně to u Nomáda celkem drželo a ted u Voyagera taky...
Poslal: Fery
« kdy: 22. Bře 2015, 19:05:16 »

No ony ty vzduchové tlumiče většinou nefungují. Teda podle stáří motorky. Co jsem se bavil s kluky co je mají, většinou to rychle uteče, protože to množství vzduchu je tam opravdu malé. Já pokud je nafoukám, pozoruji vliv tak max. den, dva. Někde jsem četl o použití dusíku, který má lepší vlastnosti pro tyto účely.
Poslal: vendys
« kdy: 22. Bře 2015, 13:57:59 »

V tom ti bohužel neporadím, nevím jak hodně je rozdílné jejich uchycení u Tourera a Classika. Rozměrově by ty tlumiče měly být stejný, u pneumatických je jen malá vzduchová komůrka v horní části, ve který tlak vzduchu (jednoduše měnitelný přes normální motoventilek) mění vlastně i tvrdost pružiny (navíc, k jejímu vlastnímu nastavení klasickým způsobem).
Poslal: ferlach
« kdy: 22. Bře 2015, 13:06:53 »

Nemám pneumatické , jen mechanické a pružina je přitažená na maximum , myslíš že by mi tam pneumatické šly dát ?
Poslal: vendys
« kdy: 22. Bře 2015, 11:22:56 »

Jestli máš i tlak vzduchu v tlumičích na maximu (předpokládám tedy, že tam máš pneumatický jako u Tourera), tak snad by to mohlo být jeho únikem přes ventilek.
Poslal: ferlach
« kdy: 22. Bře 2015, 08:52:35 »

  Prosím o radu - mám VN 1500 a pokud jedu s baťužkem , jdu velmi často na dorazy a to nemám zátěž v kufrech . Nastavená mám na maximu .  Máte někdo zkušenost co s tím ? Nebo jak řešit ?
Powered by EzPortal