Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
SPAMCONTROL: 250 "plus" 250 "plus" 250 =:
SPAMCONTROL: 5 "plus" 100 "minus" 55 =:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Radek69
« kdy: 21. Čen 2024, 21:15:40 »

Podle toho popisu bych typoval, že nová přední guma ti poskytuje přilnavost a jistotu, kterou ti stará zadní guma nedává. Ale to je jen má teorie. Nehledal bych problém ve výrbci, ale v dost rozdílném stáří pneu. Osobně bych obul na zadek předepsaný rozměr a při příštím případném přezouvání sladil i výrobce. Otec kdysi jezdil Virago 1100. Na zadku Dunlop, na předku Michelin, ale s rozdílným stářím a klouzalo to jak o závod. Jenže virážka byla mrcha s kardanem, která neodpustila žádné vrknutí plynem třeba na přechodu nebo podobné klouzačce.
Poslal: Fery
« kdy: 21. Čen 2024, 19:59:00 »

Kloužou všechny.... jde o to, nepovolit si to v hlavě. Zadek je v pohodě a s předkem moc nenaděláš. Loni jsem jel z Karlových Varů na prakticky holé gumě v největším dešti, co jsem zažil. Pár kilometrů jsem cítil každé zavlnění.... a pak to pustil z hlavy. Ony ty kola mají dost velký gyroskopický moment, tak drží směr. Myslím, že větší problém než guma je hlava. Jak se začneš bát a hlídat, jde tělo do křeče a to je zlý. Dřív jsem jezdil hodně napnutý, až mě tělo bolelo. Dnes jezdím hodně uvolněně a mnohdy si i smyk na zadním kole užívám... Třeba odjezd ze servisu v Lesnej Rybě... :-D  A s předkem moc nenaděláš. Můžeš vybrat gumu s nevěším počtem drážek na vzorku. Tam je předpoklad odvodu vody... Ale ze všech fór vyznívá, že si každý chválí svoji značku.
Poslal: Daniel
« kdy: 21. Čen 2024, 19:50:13 »

Tak popravdě jsem si občas na uklouznutí stěžoval ale nemyslel jsem že by klouzaly víc než cokoliv jsem měl kdy předtím. Navíc já když nejedu po suchu tak jsem nesvůj a v podstatě na to uklouznutí čekám, takže jakékoliv nestandartni pocity z jízdy mně rozhodí. Loni mi zadek jednou uklouzl trochu víc, tak že si všimla i Martina, ta většinou netuší že se něco děje. Teď v tom Polsku to cítila taky. Jinak to většinou klouzalo tam kde se to dá očekávat, čáry na cestě a hadi, to si myslím že jde cítit na každém obutí, a jestli ne, tak co neklouže to obuju 🙂
Poslal: Fery
« kdy: 21. Čen 2024, 18:56:11 »

Vepředu mám Bridgestone a vzadu Metzeler. Dřív jsem jezdil Dunlop a později Bridgestone obě. Teď zkouším Metzeler, protože by měla vydržet déle. Já mám většinou přední gumu 4 roky a zadní dva roky. Málokdy mi vydrží víc jak 11000 km...
Nevím, jestli je to nějaký rozdíl, ty chválíš Michelinky a přitom jsem dost často slyšel, že ti to klouže. A to nejen teď v Polsku....
Dal bych asi Bridgestone obě...
Poslal: Jirka62
« kdy: 21. Čen 2024, 18:36:21 »

Já osobně bych dal to co tam patří,protože na stk může být problém aby jsi to nemusel kupovat 2x. Pokud bude stejná konstrukce tak bych asi dezén uplně neřešil. Já to mám vyřešený,moji zadni gumu dělá jen jeden výrobce v jednom dezénu.
Poslal: Daniel
« kdy: 21. Čen 2024, 16:05:03 »

Ahoj všichni, řeším teď něco podobného, tak použiju toto staré vlákno. Motku jsem koupil obutou na michelinech commander II, vzadu je pneu 180/65 místo předepsaných 170/70 protože michelin ten rozměr nedělá. Nicméně jsem s byl gumama spokojený, jezdil jsem na nich i na vn900 a jízdní vlastnosti mi vyhovovaly. Před 2000 km jsem přezul předek zase na michelin, ale na novější commander III cruiser. Zadek byl ještě dobrý, tak jsem to neřešil. Po výletu do Polska je situace jiná, na mokru už se na tom zadku nedá jezdit, klouže jako prase(vzorek ještě má ale je tam šestým rokem, tak už asi nemá kondici nebo tvar). Chci to teda přezout. Otázka je  na co. Abych měl stejnou sadu to nejde. Michelin jsem si blbec nevšiml že nedělá tento vzorek ani v tom rozměru co mám teď, jedině podobný commander III touring v tom co tam mám 180/65 tedy ne podle TP.  Otázka tedy zní, můžu mít vzadu a ve předu gumu každou od jiného výrobce? (podle předpisů ano, zajímá mně zkušenost, jestli to nebude dělat neplechu) nebo tam dát tu co tam je teď, která se nejvíc podobá předku a doufat že mi u R**** to na TK projde, nebo tam dát doporučovanou Bridgestone G722 případně Metzeler 888? Na netu je spousta názorů, výrobci doporučují sady, ale ti chtějí hlavně vydělat. Samozřejmě je tu možnost vyměnit obě, ale to se mi moc nechce, mám tam ten předek 2 měsíce. Vím že je to moje chyba, měl jsem si to líp rozmyslet než jsem to přezul, ale v té době jsem ještě o přezutí zadku neuvažoval a koupil jsem jen novější typ toho co tam bylo. Mám dilema jestli zůstat u michelinu, se kterým jsem byl do teď spokojen, nebo tam dát to co tam má být, případně co mi doporučíte, a mít klid na stk a s pojišťovnou v případě nehody (jak píšete výše), a po sjetí předku doplnit sadu, v případě, že je v pohodě mít tam dvě různé pneu. Nebo je jediná možnost tam mít sadu a tedy přezout to znovu celé. Taky ten zadek začal klouzat na mokru až po přezutí předku, může v tom být souvislost?
Poslal: Pavlys
« kdy: 16. Úno 2015, 10:05:07 »

.......Pokud bys chtěl přijet příští sobotu do Budějek na Rockpárty, můžem se domluvit.....

Lequi dík, nebudu moci jet.
Poslal: Fery
« kdy: 15. Úno 2015, 12:00:56 »

Nevím jestli to bude přesně:
Vepředu má být 130/90-16 a já měl 150/90-16
Vzadu má být 150/90-16 a já měl asi 180/90-16 ale nejsem si už jistej. Jen vím, že na STK valil oči a chtěl mě vyhnat....
Poslal: Pavlys
« kdy: 13. Úno 2015, 20:49:36 »

A to jsi tam měl pro zajímavost jaký rozměry???
Poslal: Fery
« kdy: 13. Úno 2015, 18:05:30 »

Ahoj, já jsem měl konkrétně problém s tím, že rozměr co mám na zadním jsem měl na předku a zadní ještě větší. Technickou jsem sice prošel, bylo to s odřenýma ušima a hereckým vystoupením. Ale jak píše Port, pokud se cokoliv stane, máš problém. Dnes mám vše podle TP a letos uvidímjestli pocítím změnu........
Poslal: Pavlys
« kdy: 13. Úno 2015, 12:32:27 »

Design pouze spolurozhoduje, chtěl jsem tam kokrétně ME888 Marathon Ultra WW R 180/65 R16 81H RF R WW, je zesílená v boční konstrukci.
Ale dávat na gumu tam bílej bok zvlášt, to nechci.
Takže - jdu přemýšlet.
Poslal: Radek69
« kdy: 13. Úno 2015, 12:17:53 »

Tak to je jiná, rozhoduje design, na motce jezdím spokojeně Bridgestone Exedra Max a další a jediná možnost je Dunlop. Co vyzkoušet koupit sólo bílé bočnice, někdo to už řešil na K1400. 
Poslal: Lequi
« kdy: 13. Úno 2015, 11:24:31 »

Lequi: Tak až budu potřebovat STK, tak.................
  No Problem.  8)
Poslal: Pavlys
« kdy: 13. Úno 2015, 11:04:55 »

Radek 69: Ani jeden důvod to není, je to mnohem prozaičtější:  Chci gumy s bílým bokem a zesílenou kostrou na zadek a nelíbí se mi vzorek Dunlop.............
Poslal: Pavlys
« kdy: 13. Úno 2015, 11:00:47 »

Lequi: Tak až budu potřebovat STK, tak.................
Powered by EzPortal