Shrnutí tématu
Poslal: vendys
« kdy: 07. Říj 2014, 16:15:11 »
No musím říct že na cestovní a jizdní komfort BMW RT to nemá, je to trochu jiná liga (v dlouhých táhlých zatáčkách ideálně s drenážním spojem se kroutí a nedrží stopu a předimenzovaná výkonem taky není -)). Teď jsem s ní byl na Korzice (2 lidi a plná bagáž) a pokud člověk nespěchá tzn jede do 130 tak je to v pohodě, hlavně tempomat je super . Letos jsem ujel cca 6 tis takže dobrý. Jak o dovezeš do české kotliny rád se potkám
Najel jsem na něm asi 8.000 mil ale všechno v sole a bez nějaké velké bagáže...ale i tak s tebou souhlasím, že to žádnej trhač asfaltu není. To mi bylo celkem jasný už před koupí a s tím jsem byl smířenej (i když proti VN 1500 zřetelnej rozdíl... kde jsem jel zatáčky v kopci na 3, tak Voyager to zvládne i za 5). Do pořádných zatáček v horách skoro 3.000 m n.m. se chystám teď v neděli, tak uvidím...a až se holt budu chtít svízt pořádně, tak vytáhnu po návratu domů Introše Tak ahoj někde v příští sezoně
Poslal: Pepeem
« kdy: 07. Říj 2014, 11:47:00 »
Ja mam na nem letos cca 12tis a nestezuji si, proste dle predstav :-)
Poslal: jirka
« kdy: 07. Říj 2014, 10:05:38 »
No musím říct že na cestovní a jizdní komfort BMW RT to nemá, je to trochu jiná liga (v dlouhých táhlých zatáčkách ideálně s drenážním spojem se kroutí a nedrží stopu a předimenzovaná výkonem taky není -)). Teď jsem s ní byl na Korzice (2 lidi a plná bagáž) a pokud člověk nespěchá tzn jede do 130 tak je to v pohodě, hlavně tempomat je super . Letos jsem ujel cca 6 tis takže dobrý. Jak o dovezeš do české kotliny rád se potkám
Poslal: vendys
« kdy: 06. Říj 2014, 23:48:03 »
Ahoj tak jak ti slouží? Věřím, že koupě nelituješ? Jirka z olomouce
Ahoj, zatím jsem s ním ve zdejších podmínkách nadmíru spokojenej... teď ještě víc, protože jsem namontoval VéHá laufy a dostal tak konečně pořádnej (i když ne nijak krutej) zvuk ;-)....jak jezdíš ty? Chci to dovézt na jaře domů, tak se doufám někde sejdeme.
Poslal: jirka
« kdy: 06. Říj 2014, 19:17:12 »
Ahoj tak jak ti slouží? Věřím, že koupě nelituješ? Jirka z olomouce
Poslal: Vendys
« kdy: 23. Bře 2014, 12:58:52 »
S tou 6kou je to tak, jak píše Radek, ale zatím jsem Voyagera proháněl jen po Arizonských (většinou) rovinách, takže jsem ji používal určitě častěji než by tomu bylo doma. Spotřebu na 100 km jsem zatím nezjišťoval, jen vím, že mi palubní počítač píše cca 42 mil/galon (zhruba stejně to vycházelo u 1500)..,do kilometrovýho modu ho přepnu až jestli ho přivezu domů
Poslal: olda a martina
« kdy: 21. Bře 2014, 21:34:12 »
Pokud do toho můžu vstoupit, tak pokud se chci svést svižně, tak 6-tku si moc neužiju. Nevím jaké má zkušenosti Vendys, ale řekl bych, že ta 6-tka je pouze udržovací kvalt na rovné rychlé úseky, ale při plně osazené moto + bagáž to rychle vadne, jo kila jsou znát./motorky i moje /. Krouťák bych snesl vyšší, mám pocit, že pořád řadím, ale je pravda, že pohodlí nabízí luxusní a v zatáčkách opravdu poslouchá. Spotřeba od 6 do 6.5 litru podle způsobu jízdy a kvalitě paliva. Kolik to vychází u 16-tky, asi podobně? Zdravím Radek69
Přesně tohle bylo na BMW s šestkou ,jak si ji tam dal pod 80km tak mrtvo,na okrskách naloženej nepoužitelná .Jinak spotřebu jsem ještě nezkoumal tak poreferuju,..
Poslal: Radek69
« kdy: 21. Bře 2014, 17:36:33 »
Pokud do toho můžu vstoupit, tak pokud se chci svést svižně, tak 6-tku si moc neužiju. Nevím jaké má zkušenosti Vendys, ale řekl bych, že ta 6-tka je pouze udržovací kvalt na rovné rychlé úseky, ale při plně osazené moto + bagáž to rychle vadne, jo kila jsou znát./motorky i moje /. Krouťák bych snesl vyšší, mám pocit, že pořád řadím, ale je pravda, že pohodlí nabízí luxusní a v zatáčkách opravdu poslouchá. Spotřeba od 6 do 6.5 litru podle způsobu jízdy a kvalitě paliva. Kolik to vychází u 16-tky, asi podobně? Zdravím Radek69
Poslal: olda a martina
« kdy: 21. Bře 2014, 12:23:26 »
Jo ta 6tka musí bejt znát,, jo a co se týče spotřeby jakou jsi mněl u 15tky cca.
Poslal: Vendys
« kdy: 21. Bře 2014, 10:42:42 »
No jo, ačkoliv jsem ani neměl v úmyslu se 15ky zbavovat (ale těch 80.000 mil a další nepříjemný okolnosti mě k tomu dotlačily), tak musím konstatovat, že je to fakt o třídu výš, co se týká pohodlí a výbavy. Navíc, ačkoliv je o nějakých 40 kg těžší, tak díky kratší stopě jde i líp do zatáček... a i když výsledný výkon vzhledem k té vyšší váze není nijak výrazně vyšší, přeci jen znát je. Spotřeba (nejspíš díky 6ti stupňový převodovce) zhruba stejná jako u 1500. Abych jen nechválil, tak je tam pár věcí, který mi trochu vadí (při jízdě bez přilby slyším řemen, je hlučnější primár....), ale zatím to není nic podstatnýho tak doufám, že to tak i do budoucna zůstane ;-)
Poslal: olda a martina
« kdy: 21. Bře 2014, 06:30:11 »
Diky ,tak tam pude KN,a co přechod z vn1500 na Voyagera to je asi jiný kafe..
Poslal: Vendys
« kdy: 20. Bře 2014, 21:14:12 »
Káenko jsem měl na VN 1500 a po najetí 80.000 mil žádnej problém... jen jsem ho při každým servisu vyčistil, takže finanční efekt bude určitě značnej. Teď teda šel i do Voyagera a po 7.000 nevidím žádnej rozdíl proti originálu.
Poslal: Přemek Mazur
« kdy: 16. Bře 2014, 22:48:32 »
Gratulace!! Ať slouží jak má!
Poslal: olda a martina
« kdy: 16. Bře 2014, 09:23:23 »
KN filtr mám 3 roky a v pohodě. 1x za rok vypláchnu, vyfoukám a jedu dál.
Diky,já už ho mněl na dvou motorkách a v pohodě a pocitově to šlo líp od spoda ale byl to asi spíš pocit protože ty naše kladiva co tam tlučou ,těm je to asi fuk.no a 16ka je pro mě nová tak se radši optám
Poslal: V2
« kdy: 15. Bře 2014, 14:06:08 »
KN filtr mám 3 roky a v pohodě. 1x za rok vypláchnu, vyfoukám a jedu dál.
|