Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
SPAMCONTROL: 100 "minus" 50 "plus" 25 =:
SPAMCONTROL: 5 "plus" 100 "minus" 55 =:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Šlahoun
« kdy: 17. Dub 2012, 08:02:23 »

Díky všem za odpovědˇ.Pod sedadlem jsem našel dva konektory napřímo proto jsem chtěl to schéma. Chci si udělat zásuvku. A ten olej jsem se ptal protože podle manuálu je možná i jiná viskozita než 10w40 podle klimatických podmínek. Ještě jednou díky.pefi.
Mezi zásuvku a baterku musíš dát pojistku.
Poslal: pefi
« kdy: 16. Dub 2012, 23:25:10 »

Díky všem za odpovědˇ.Pod sedadlem jsem našel dva konektory napřímo proto jsem chtěl to schéma. Chci si udělat zásuvku. A ten olej jsem se ptal protože podle manuálu je možná i jiná viskozita než 10w40 podle klimatických podmínek. Ještě jednou díky.pefi.
Poslal: Šlahoun
« kdy: 16. Dub 2012, 12:19:30 »

Do kardanu používám GEARBOX SAE 80W90 API GL-5,má posilující přísadu MoS2 a je určen pro hlučnější rozvodové skříně.
Poslal: Lequi
« kdy: 16. Dub 2012, 07:25:36 »

Olej do motoru jedině Castrol Power 1 GPS 10W - 40.
Nově jsem minulý týden nahrál servisní manuál na VN 1600 Classic. Má to přes 500 stran, tak tam snad něco k elektrice taky bude. Já poněvadž na tyhle věci nemám čas tak to řeším vždycky se servisem. Odkud jsi ? Snad Ti někdo bude moct doporučit nějakej vhodnej v tvém okolí.
Jinak k tý elektrice - zásadně cokoliv připojuješ navíc tak přes zapalování. Ještě u DragStara jsem si jednou nechal na 1/2 hodinky dobíjet mobil, z 1/2 hodinky byla hodina 20 a už jsem nenastartoval.
Poslal: volsi
« kdy: 16. Dub 2012, 06:28:38 »

to olej....vždy!!!! dodržovat specifikaci...na značce až tak v dnešní době nezáleží.
to elekrické zapojení.....nevím proč ho potřebuješ...ale pokud chceš jen něco zapojit,tak jsou dvě místa už předpřipravená ...jedno je u AKB  a jedno v předním světle(jsou tam volné fousy).
Poslal: V2
« kdy: 15. Dub 2012, 20:49:34 »

Zdar
Já  dávám do kardanu 2dcl klasiku převodový olej PP90 a do motoru 10W40 a zatím po 3 sezónách bez problémů.Dle mého bych ten hustší  nedoporučoval.Mrkni na odkaz manuály - je tam manuál pro 1600 nomad. Sic je tam o elektrice jen sporadicky,ale třeba ti to pomůže.Řekl bych,že elektrika je o obou mašin z 99,9% stejná.

V2  ;)
Poslal: boris
« kdy: 15. Dub 2012, 20:00:53 »

ta elektrika v manuálu není?
no a olej tam skoro všici lejeme kastról syntetiku, označení teď z hlavy nevím, ale někde tu bude taky napsaný. a každopádně bych neměnil za hustší. to je daný myslím tím jak moc se zahřívá. kdyby tam byl hustší, musel by se asi víc zahřát. a já co vím tak špajzku moc horkou nemám. ale třeba ti ostatní řeknou něco jinýho. nejsem automechanik. tohle je názor spíš laika-ale technika
Poslal: pefi
« kdy: 14. Dub 2012, 19:08:16 »

Ahoj všichni.Mám prosbu nemá někdo schéma elektriky na VN 1600.A ještě jeden dotaz,jaký olej dáváte papat svým miláčkům.Do kardanu nevím jen znám specifikaci. A do motoru byl dáván Motul 10w40.Přemýšlel jsem že dám  20w50 který je asi hustčí tak by neměl tak ubývat co vy na to? Nevím kam se vkládají takovéhle dotazy tak vkládám sem.Za reakce děkuji pefi.
Powered by EzPortal