Poslední příspěvky

Stran: 1 ... 8 9 [10]
91
Motorky / Re:VN 1700 - chci jiný rozměr pneu, než mám v TP
« Poslední příspěvek od Pepeem kdy 13. Úno 2015, 08:26:50 »
mam na VN1700 original rozmer
92
Motorky / Re:VN 1700 - chci jiný rozměr pneu, než mám v TP
« Poslední příspěvek od Lequi kdy 13. Úno 2015, 07:59:40 »
Já mám 1600 Classic a v TP mám ten samý rozměr jako ty 170/70 + 130/90, s tím že v poznámce mám Bridgestone Exedra G721 či Dunlop D404FZ na předek a Bridgestone Exedra G722 či Dunlop D404 což jsou obchodní označení pneu uvedených rozměrů a specifikují vlastně vzorek. Ta poznámka je jen ve velkým techničáku, takže podle mě tam můžu dát i jakýkoliv jiný typ od stejného nebo jiného výrobce, který sedí rozměrově a hlavně je třeba si pohlídat rychlostní, výkonové a váhové parametry pneu.
Ve skutečnosti používám na předek Dunlop D427 (130/90) a na zadek Dunlop D251 (180/70). Ta zadní guma má 1/2 cm na každou stranu větší šířku, ale pocitově lepší sedí. Je to guma která se používá pro Hondy VTX, já na ni přešel před 4 rokama, kdy sem nemoh jiný gumy sehnat a už jsem u nich zůstal. Na silnici se mi ještě nestalo, že by to někdo kontroloval a na STK jezdím ke kamrádovi. Tuhle kombinaci pneu hodně používají Němci jenže na STK si většinou mění kola za předpisový rozměr. Cpát na předek nějakou větší gumu bych nedoporučoval. Vůbec nevíš co by to udělalo s ovladatelností motorky.
93
Motorky / Re:VN 1700 - chci jiný rozměr pneu, než mám v TP
« Poslední příspěvek od Port + Míra kdy 13. Úno 2015, 07:56:20 »
Jak VN900, tak VN2000 jsem obouval a obouvám do výrobcem předepsaných rozměrů (dle manuálu). V mém případě byla VN900 z výroby na Dunlopech, jinak vždy Metzeller Marathon 880.

Nevím jestli změna rozměrů pneumatik je tak důležitá, v tomto případě jde více o index váhy a hlavně poměr nájezd km / vlastnosti. Je blbost mít pneu na které najedeš spousty km a za deště se na tom nedá jezdit a obráceně.

V tomto případě je výkon opravdu důvodem rozdílu v pneu ... VN2000 = 76 kW / 177 N.m ... VN1700 = 54 kW / 136 N.m
Ono se to nezdá, ale rozdíl je to opravdu propastný ...  :D
94
Motorky / VN 1700 - chci jiný rozměr pneu, než mám v TP
« Poslední příspěvek od Pavlys kdy 13. Úno 2015, 07:30:23 »
Než jsem to sem dal, tak jsem pročítal různá fóra a zejména toto, abych to úplně nedubloval, a myslím, že se můžu zeptat na toto:
na mojí motorce VN 1700 mám v TP zapsány rozměry pneu 170/70 na zadek a 130/90 na předek.
Položil jsem dotaz technickému managerovi zastoupení Kawasaki pro ČR a tady odpověď: „….bohužel jiný typ pneu než je v homologaci (tedy 170/70 na zadek a 130/90 na předek) výrobce nedoporučuje, a proto ani na jiný rozměr nemohu napsat potvrzení.“
Nezdá se mi možné,že podobně těžké motorky mají takové rozdíly v gumách, konkrétně třeba, abych nešel mimo značku tak se mrkněte na VN 1700 a VN 2000 – v gumách rozdíl jako prase. Někdo řekne – 2000 má větší výkon……no dobrý, tak ostatní cruisery.
Takže prosím vás, co tam máte za rozměr, eventuelně typ? Chci si udělat přehled o tom, jestli takto přemýšlím jen já.
95
Doplňky a nářadí / Kožené brašničky na plexi
« Poslední příspěvek od V2 kdy 15. Pro 2014, 16:36:09 »
Nevím už kdo se mně na ně ptal, ale náhodou jsem na ně narazil - mám ty samé :
https://www.topmoto.cz/Motoprislusenstvi-Chopper/Kozene-doplnky-36903/Kozene-brasnicky-na-vnitrni-stranu-plexi 
96
GUESTBOOK / Re:Prostor pro všechny...
« Poslední příspěvek od Lequi kdy 10. Lis 2014, 07:11:06 »
Potěšení na naší straně.  :)
97
GUESTBOOK / Prostor pro všechny...
« Poslední příspěvek od Alda kdy 07. Lis 2014, 12:27:08 »
sem nám můžete psát
prostor slouží především pro registraci nových členů
technické dotazy sem prosím nepište, nejsme motoporadna a vůbec už ne pro lidi co neznáme
100
Motorky / Re:Koupě moto vn 1600 tourer
« Poslední příspěvek od vendys kdy 07. Říj 2014, 16:15:11 »
No musím říct že na cestovní a jizdní komfort BMW RT to nemá, je to trochu jiná liga (v dlouhých táhlých zatáčkách ideálně s drenážním spojem se kroutí a nedrží stopu a předimenzovaná výkonem taky není -)). Teď jsem s ní byl na Korzice (2 lidi a plná bagáž) a pokud člověk nespěchá tzn jede do 130 tak je to v pohodě, hlavně tempomat je super . Letos jsem ujel cca 6 tis takže dobrý.
 Jak o dovezeš do české kotliny rád se potkám
Najel jsem na něm asi 8.000 mil ale všechno v sole a bez nějaké velké bagáže...ale i tak s tebou souhlasím, že to žádnej trhač asfaltu není. To mi bylo celkem jasný už před koupí a s tím jsem byl smířenej (i když proti VN 1500 zřetelnej rozdíl... kde jsem jel zatáčky v kopci na 3, tak Voyager to zvládne i za 5). Do pořádných zatáček v horách skoro 3.000 m n.m. se chystám teď v neděli, tak uvidím...a až se holt budu chtít svízt pořádně, tak vytáhnu po návratu domů Introše  :D Tak ahoj někde v příští sezoně
Stran: 1 ... 8 9 [10]
Powered by EzPortal